Svaki period tijekom života traži da mu se prilagodimo. Kako se tijelo mijenja, tako mu je potrebno prilagoditi i životne navike, od tjelesne aktivnosti pa sve do količine i vrste hrane koju unosimo.

Nekad, čak i uz najveći trud, u tijelo ipak ne uspijemo unijeti potrebne hranjive tvari. Stoga je važno da žene svoju prehranu upotpune dodacima prehrane za žene kako bi im tijelo dobile sve ono što im je potrebno.

Prehrana u mladosti

Dobra prehrana veoma je važna u mladosti. Ipak, određene tvari moraju se dodatno unijeti u tijelo, a za to su korisni dodaci prehrani za žene. U mladenačkoj dobi važno je u tijelo unositi dovoljno kalcija i vitamina B skupine, koji će pomoći u poboljšanju zdravlja.

Nadalje, imate li problema sa simptomima PMS-a, ulje noćurka također je veoma kvalitetan dodatak prehrani za žene koji će vam pomoći. Planirate li pak dijete, postoje posebni dodaci prehrani za trudnoću koji će vam pomoći održati svoje i djetetovo zdravlje, no prije svega važno je unositi dovoljno folne kiseline.

Prehana u srednjoj životnoj dobi

Mnogim je ženama veoma važno održavanje zdravog i mladenačkog izgleda, no teško ga je postići ako pri tome ne pripazite i na kvalitetu ishrane. Najbolji dodaci prehrani za žene koji će vam pomoći održati mladenački izgled su oni koji sadrže antioksidanse, omega-3 masne kiseline i fitokemikalije poput atocijana, kurkumina, flavonoida, karotenoida i likopena.

Uz to, treba odabrati i one koje sadrže vitamin E i koenzim Q10, koji su veoma bitni za održavanje mladenačkog, zdravog i sjajnog izgleda, pogotovo kada se radi o koži.

Kasnija životna dob i održavanje zdravlja

Menopauza je jedan od dijelova života u kojemu se u ženskom tijelu dešavaju mnoge velike i značajne promjene. Upravo iz tog razloga, nuspojave koje se pojavljuju moguće je olakšati uz dodatke prehrani posebno osmišljene kako bi pomogli u ovom periodu života.

Od sastojaka prije svega treba potražiti izoflavone, koji djeluju poput prirodnih estrogena i umanjuju nuspojave njegova manjeg lučenja u menopauzi. Također je važan unos kalcija, magnezija i vitamina D koji će, osim na nuspojave menopauze, utjecati i na usporavanje osteoporoze i borbu protiv krhkih kostiju. A kako se s godinama mogućnost apsorpcije smanjuje, kvalitetnoj prehrani možete dodatno pomoći unosom upravo tih sastojaka.

Znate da su cipele oxfordice započele kao klasične muške cipele, stvorene za svakodnevno nošenje uz odijela i svečaniju odjeću bogate klase još u 17. stoljeću. Više možete pročitati o njima ako slijedite linku.

Postovi iz iste kategorije: